Kariéra

Administrativní podpora obchodního oddělení

Jste komunikativní, nevadí Vám práce na počítači, ovládáte anglický, případně německý jazyk a dokážete ho využít na komunikativní úrovni? Máte řidičské oprávnění sk. B a jste ochotný občasně vyjíždět za zákazníkem? Potom hledáme právě Vás!

K posílení našeho týmu, hledáme správného kolegu či kolegyni na pozici:

Administrativní podpora obchodního oddělení

Pracovní náplň

Příjem a zpracování nových objednávek, zpracování poptávek a cenových nabídek v informačním softwaru. Kontrola plnění zakázek dle objednávek, dodržování termínů. Aktivní komunikace se zákazníky i s kolegy. Vyhledávání obchodních příležitostí a realizace obchodu.

Požadavky a předpoklady

Očekáváme znalost B2B procesů v oblasti strojírenské zakázkové výroby. Odpovědnost při zpracování nových zakázek. Požadujeme znalost aktivní komunikace v anglickém, případně německém jazyce slovem i písmem. Schopnost vyjednávání a uzavírání obchodů. Zkušenost s aktivním prodejem do zahraničí výhodou. Samozřejmostí je znalost práce na počítači a MS office. Znalost informačního softwaru Helios výhodou.

Nabízíme

Zázemí menší ryze české společnosti s dlouholetou tradicí přímo v centru Chomutova. Přátelské pracovní prostředí. Vzdělávací kurzy, služební notebook a mobilní telefon. K dovolené 20 dní přidáváme dalších 5 navíc. Stravenky v hodnotě 150,- Kč plně hrazené firmou. Nabízíme smlouvu na dobu neurčitou.

Pokud Vás nabídka oslovila, neváhejte a zašlete nám strukturovaný životopis, včetně průvodního dopisu.

 

Další pozice

Svářeč TiG/MAG (CO2)

Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze

Více

Přípravář expedice

Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze

Více