Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze české společnosti, která je na trhu již 25 let?
Pokud ano, hledáme právě Vás!
Pracovní náplň
Příjem a zpracování nových objednávek, zpracování poptávek a cenových nabídek v informačním softwaru. Kontrola plnění zakázek dle objednávek, dodržování termínů. Aktivní komunikace se zákazníky i s kolegy. Vyhledávání obchodních příležitostí a realizace obchodu.
Požadavky a předpoklady
Očekáváme odpovědnost při administrativním zpracování zakázek, znalost a orientaci v technické dokumentaci, znalost práce na počítači a MS Office.
Vítáme znalost informačního softwaru Helios a znalost anglického případně německého jazyka.
Nabízíme:
Přátelské pracovní prostředí. K dovolené 20 dní přidáváme dalších 5 navíc. Stravenky v hodnotě 150,- Kč/ks plně hrazené firmou.
Pokud Vás nabídka oslovila, neváhejte a zašlete nám strukturovaný životopis, včetně průvodního dopisu.