Kariéra

Administrativní pracovník obchodního oddělení

Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze české společnosti, která je na trhu již 25 let?

Pokud ano, hledáme právě Vás!


Pracovní náplň

Příjem a zpracování nových objednávek, zpracování poptávek a cenových nabídek v informačním softwaru. Kontrola plnění zakázek dle objednávek, dodržování termínů. Aktivní komunikace se zákazníky i s kolegy. Vyhledávání obchodních příležitostí a realizace obchodu.


Požadavky a předpoklady

Očekáváme odpovědnost při administrativním zpracování zakázek, znalost a orientaci v technické dokumentaci, znalost práce na počítači a MS Office.

Vítáme znalost informačního softwaru Helios a znalost anglického případně německého jazyka.


Nabízíme:

Přátelské pracovní prostředí. K dovolené 20 dní přidáváme dalších 5 navíc. Stravenky v hodnotě 150,- Kč/ks plně hrazené firmou.


Pokud Vás nabídka oslovila, neváhejte a zašlete nám strukturovaný životopis, včetně průvodního dopisu.

Další pozice

Samostatný nákupčí

Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze

Více

Programátor CNC Laseru

Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze

Více

Technolog výroby

Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze

Více

Svářeč TiG/MAG (CO2)

Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze

Více

Přípravář expedice

Měli byste zájem pracovat přímo v centru Chomutova, ve společnosti s dobrou dostupností ať už prostřednictvím MHD, vlakového spojení nebo autem či pěšky? V ryze

Více